ANA SAYFAYA GERİ DÖNKurum İçi Girişimcilik

Hakan Akben ile Başarılı Girişim Tavsiyeleri

Blog

Başarılı bir girişimde neler olmalı? Bir fikir nasıl girişime dönüştürülebilir? Projemizi hayata geçirebilmek için hangi ikna yöntemlerini kullanmalıyız? Zorlu’nun Parlak Bi’Fikir Kurum İçi Girişimcilik Programı kapsamında gerçekleştirilen ‘İlham Videoları’ ikinci döngüsüyle devam ediyor! Dijital pazarlama danışmanı, eğitimci ve içerik üreticisi Hakan Akben’in sunuculuğunda hazırladığımız video serisinde, yeni girişimci adaylarının işine yarayacak pratik bilgiler veriyoruz.

Hakan Akben kimdir?

Öğrencilik yıllarındayken IT Business Weekly dergisinde bilişim muhabirliği yapan Hakan Akben, ardından Show TV, Skyturk 360’ta yayınlanan, Teknotrend ve Silikon Vadisi teknoloji programlarına, içerik editörü ve yardımcı sunucu olarak katkıda bulundu. Adobe Systems’de Türkiye, Kuzey Afrika ve Doğu Avrupa Ülkelerinden Sorumlu Bölge Pazarlama Müdürü olarak çalıştı. Samsung’un kurumsal pazarlama ekibinde pazarlama ve iletişim projeleri gerçekleştirdi.
Şu günlerde teknoloji ve B2B sektöründe çalışan kurumlara pazarlama ve dijital iletişim danışmanlığı yapan Akben, İTÜ SEM’de dijital pazarlama ve içerik pazarlaması hakkında dersler veriyor. Blog’unda ve Youtube kanalında dijital dünya ile ilgili pek çok içerik paylaşıyor.

Başarılı bir girişim için nelere odaklanmalı? 

Piyasayı araştırmak neden önemli? Bilinmesi gereken ön muhasebe programları neler? Girişimci neden esnek olmalı? Yanıtı bu videoda.

https://www.youtube.com/watch?v=71I-bfbB71g&list=PLvb_3De6qXX7o-imSkmoXGJO7UECAbJTO&index=3&ab_channel=ZorluHolding

Bir fikrin girişime dönüştürebileceğini nasıl anlarız?

Fikriniz bir sorunu çözüyor mu? Girişiminiz için güçlü bir ekip oluşturabilecek misiniz? Yanıtı bu videoda.

Takım çalışmasın faydaları neler?

Beyin fırtınası, çalışırken eğlenmek ve daha fazlası… Yanıtı bu videoda.

Başkalarını ikna etmek için hikâye anlatmayı deneyin!

İkna psikolojisinin temeli: Hikâye anlatmanın temel prensipleri. Yanıtı bu videoda.