TAÇ, Kendini Temizleyen Stor Perde ile Felis ödülünün sahibi oldu

Zorlu Tekstil Grubu’nun ev tekstili alanında en büyük markası olan TAÇ, Türkiye pazarlama iletişiminin prestijli ödülleri arasında gösterilen Felis Ödülleri’nde İnovatif Yaklaşım/Tekstil-moda kategorisinde ödül kazandı.

Türkiye’nin lider ev tekstili markası TAÇ, Kendini Temizleyen Stor Perde ürünü ile pazarlama iletişiminde Türkiye’nin en prestijli ödülleri arasında gösterilen ve bu yıl 12’nci yaşını kutlayan MediaCat Felis Ödülleri’nde, Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü, İnovatif Yaklaşım/Tekstil-moda kategorisinde Felis Ödülü’nün sahibi oldu.

Kendini Temizleyen Stor Perde ürünü ile Felis Ödülleri’nde ‘İnovatif Yaklaşım’ kategorisinde ödül kazanmalarından dolayı mutlu olduklarını belirten Zorlu Tekstil İletişim Grup Müdürü Lale İlalan, geçtiğimiz günlerde de tüketiciler tarafından Türkiye’nin Lovermark’ı seçildiklerini hatırlatarak; “Yeni ve yenilikçi ürünler tasarlamak, geleceğin ihtiyaçlarını şimdiden pazara sunmak TAÇ’ın DNA’sında var. Bu anlayışla her gün tüketicilerimizin günlük hayatını kolaylaştırmak ve ihtiyacını karşılamak için çalışıyoruz. İnovasyonu merkezimize alarak ürün yelpazemize kattığımız trendler ile hayata renk katmaya devam ediyoruz. Ve pazarlama stratejimizi de bu yenilik ve dönüşüm paralelinde ele alıyor ve planlıyoruz. Aldığımız bu ödüller, pazarlama stratejimizin ne kadar etkili olduğunu bir kez daha gösteriyor. Bu mevcut stratejimizi daha da genişletip derinleştirerek daha büyük başarılar elde edeceğimize inancımız tam” dedi.