TAÇ, Türkiye’nin Lovemark’ı seçildi

Zorlu Tekstil Grubu’nun ev tekstili alanında en büyük markası olan TAÇ, ev tekstili kategorisinde en sevilen marka seçilerek, ‘Türkiye’nin Lovemark’ı unvanını aldı.

Türkiye’nin lider ev tekstili markası TAÇ, ‘Türkiye’nin Lovemark’ları 2017 Araştırması’nda, ev tekstili kategorisinde en sevilen marka seçilerek, ‘Türkiye’nin Lovemark’ı oldu. MediaCat’in desteğiyle Ipsos tarafından 15-55 yaş aralığında 3 bin 14 kişinin katılımıyla gerçekleşen araştırmaya bin 549 erkek ve bin 465 kadın katıldı. Araştırma sonucunda TAÇ, ev tekstili kategorisinde birinci seçildi.

“TAÇ, dönüşüm ve yeniliğe açık”

İnovasyonu merkezine alarak yeni moda trendleri ile geliştirdiği ürün yelpazesiyle hayata renk katan TAÇ, gücünü toprağından çıktığı Anadolu’dan alıp insana, insan hayatına dokunmaya devam ediyor. Zorlu Tekstil İcra Kurulu Üyesi Fatih Dereköylü, konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada ‘Türkiye’nin Lovemark’ı seçilmekten büyük bir mutluluk duyduklarını ifade ederek, bu başarıda markanın gücünü her türlü ihtiyaca cevap verebilecek şekilde aslını koruyarak gelişim, dönüşüm ve yeniliğe açık olmasından aldığına dikkat çekti.

Tüketicilerin günlük hayatını kolaylaştırarak ve her türlü ihtiyaçlarını düşünerek hareket ettiklerini belirten Fatih Dereköylü, “Ev tekstilinde 3 neslin Lovemark’ı olabilen bir marka olmak hiç kolay değil. Yeni gelen kuşağın beklentilerini öngörmek, yeni ve yenilikçi ürünler tasarlamak, geleceğin ihtiyaçlarını şimdiden pazara sunmak TAÇ’ın DNA’sında var. Bu anlayışla her gün tüketicilerimizin günlük hayatını kolaylaştırmak ve ihtiyacını karşılamak için çalışıyoruz. Aldığımız