06 NİSAN 2022
ORTAM ISINDI! İKLİM KRİZİ NELERİ DEĞİŞTİRİYOR
GÜN
SA
DK
SN
COP 26 sonrasında şirketler ve markalar hangi değişim alanlarına yoğunlaşacaklar ve bunların iletişimini nasıl yönetecekler? “Güvenin” bileşimi nelerden oluşacak? Ekolojik çevre ve sürdürülebilirlik alanlarındaki performans iş sonuçlarını nasıl etkileyecek? “Greenwashing”in önüne nasıl geçilecek? Enformasyon teknolojileri bu dönemde nasıl bir rol üstlenecek?
06 NİSAN 2022
Zoom
10:30
Salim Kadıbeşegil
REPMAN Kurucu Başkanı
Prof. Dr. Haluk Gürgen
Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi
Oya Ayman
Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği
Nuran Aksu
ZENNA Kurumsal Marka Araştırmaları Başkanı
Saat
Etkinlik adı